środa, 25 stycznia 2012

Lodowisko

Dzień bry ;P
Dziś były dwie lekcje i lodowisko. Mało nas było , a jeszcze mniej jeździło ;D. Jedna jedyna geba i to tylko przez Konrada ;x . Nie narzekam. xD . Później z Julką na pizze, bo Marta menda na autobus poleciała xd. Jeszcze później po mój nowy nabytek. Teraz czekam do piątku. Zostanę całkowicie bez kasy... Trudno ^^. Foty z lodowiska ;P .




Do następnej noty xP

1 komentarz: