poniedziałek, 30 stycznia 2012

jest źle

Zakochałam się ;x . I to w nie odpowiedniej osobie.. Znamy się dłuuuugo. Wiadomo , że nic z tegoo nie będzie. Idę ogarniać pokój, bo Julka wbija ^^


to też z pierwszej klasy ;PP

2 komentarze:

  1. Nie tylko Ty synkuuu ;x
    A to zdjęcie jest złem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdj ;)
    hm tez chcialabym sie zakochac ^^
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń