wtorek, 31 stycznia 2012

Wena

(ja)
pornole i wibracje chciałbym Ci dać
za jedną chwilę chwilę przed laptopem
lecz dziś moje zdjęcie mogę Ci dać
na tyle mnie stać
cały jaaa
1.
widzę Cię z daleka
jak idziesz przez kościół i cały już płonę
wciąż na ławce czekam i daje Ci znak
modlisz się do mnie
chciałbym Cię zabrać tu i tam ,
pusto w kieszeniach nie mam szans
ref.
pornole i wibracje chciałbym Ci dać
za jedną chwilę chwilę przed laptopem
lecz dziś moje zdjęcie mogę Ci dać
na tyle mnie stać
ref.
2.
(Julka)
Gdzieś, po środku nawy
Znajoma mi twarz i serce wciąż wali
Zbliża się do mnie
Daje mi opłatek i czeka, co stanie się dalej
Chciałaby zabrać mnie tu i tam,
... Jednak pusto w laptopie nie ma szaaaaaaaaaans.!
ref.

pornole i wibracje chciałbym Ci dać
za jedną chwilę chwilę przed laptopem
lecz dziś moje zdjęcie mogę Ci dać
na tyle mnie stać
cały jaaa
3.
(Tomek)
Zbliżam się do Ciebie bo zatańczyć chcę,
i cały już płonę, choć nie wiem, czy zechcesz,
czy odrzucisz mnie, o to się boję.
Jestem przystojny jak mało kto,
mimo, że mine wychowali w zoooo.
Me zmysły i popędy chciałbym Ci dać za jedną chwilę,
chwilę sam na sam, lecz dziś opłatek mogę Ci dać,
bo nie mam czym pchać,
Cały ja!

Piosenka o pewnym Bartku ;> . Bo to wszystko przez wene ;DD. Dzisiaj nuda. A Wam jak mijają ferie ? Zycie jest bez sensu. Tęsknie za Nim .. ;c
Bajoo ;**

poniedziałek, 30 stycznia 2012

jest źle

Zakochałam się ;x . I to w nie odpowiedniej osobie.. Znamy się dłuuuugo. Wiadomo , że nic z tegoo nie będzie. Idę ogarniać pokój, bo Julka wbija ^^


to też z pierwszej klasy ;PP

niedziela, 29 stycznia 2012

^^

 Wczorajszy taniec na krzesłach <3 . Huli na tarasie hahaahhah xD . Julka bez butów ^^. Uciekanie przed B.Z. hahah xdd. Chęć mordu ;P . Dzisiaj w kościele przeróbka piosenki "Szmaragdy i diamenty" :
"widzę Cię z daleka jak idziesz przez kościół
i cały już płonę
wciąż na ławce czekam i daje Ci znak
modlisz się do mnie
chciałbym Cię zabrać tu i tam ,
pusto w kieszeniach nie mam szans
pornole i wibracje chciałbym Ci dać
za jedną chwilę chwilę przed laptopem
lecz dziś moje zdjęcie mogę Ci dać
na tyle mnie stać
cały jaaa"
hahaahahaha ♥♥
I nocne rozmowy z Tomkiem ;>

sobota, 28 stycznia 2012

Dyskotekaa

Wczoraj nie miałam czasu nic pisać za bardzo ; P . Kebab nas pokonał ^^ "Są w chu* podobni, jeden brzydki i drugi głupi" hahah xD . Powrót do domu bezcenny. I kierowca z pomalowaną maską i nową dziunią ;DD . Dziś dyskoteka w szkole. Nie powiem.. Było zajebiście ;P . Tylko czemu on się tak kleił xD ? Szacunek dla "Króla Disco" hahah xD. Noc z Julką ;] . Sylwek już wybył ;P . A według Julki to szkoda ;> . Kwiatki w modzie. Trzymcie się . <3

środa, 25 stycznia 2012

zapomniane

Zapomniałam jeszcze powiedzieć , że po feriach pani Reder obiecała pojechać z nami ^^ . Dziękuję za uwagę ;dd

Lodowisko

Dzień bry ;P
Dziś były dwie lekcje i lodowisko. Mało nas było , a jeszcze mniej jeździło ;D. Jedna jedyna geba i to tylko przez Konrada ;x . Nie narzekam. xD . Później z Julką na pizze, bo Marta menda na autobus poleciała xd. Jeszcze później po mój nowy nabytek. Teraz czekam do piątku. Zostanę całkowicie bez kasy... Trudno ^^. Foty z lodowiska ;P .




Do następnej noty xP

wtorek, 24 stycznia 2012

"W dzisiejszych czasach"

Witam ;P
Dziś było zajebiście xD. Szczególnie po lekcjach ;dd Pani R : a co wy do szkoły wracacie? My : taak . Pani R : ja stąd uciekam xdd. Monolog Karoliny jak to jest w dzisiejszych czasach był... dość ciekawy ;]. Ale Dominika obiecała wstawić. Szkoda tylko, że nie nagrywała do końca ;( . Jutro na lodowisko... Już czuję tą glebę ;P. Moje włosy przeżyły dziś katastrofę.. -.-  dla Waszej wiadomości [niektórzy wiedzą o kogo chodzi ;)] to nie było fajne .. I do tko K..... chyba chcial mi zmiażdżyć kości ;/ . Dowiedziałam się dziś wielu ciekawych rzeczy o sobie ^^ . Pani R. była dziś chyba w dobrym humorze bo odbyło się bez pytania ^^ . "smalec z kreta" hahahah xD

Z Dominiką i Julką ^^ . Staaare. Chyba jeszcze robione pod koniec pierwszej klasy ;P.

Trzymcie się ;x

poniedziałek, 23 stycznia 2012

"nie popatrzyłam" ;D

Siemsonn . Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych . Mimo tego, że jestem chora ;dd . Zastanawia mnie ciągle jedno : dlaczego Buła wbija mi te palce w żebra ? I dlaczego sprawia mu to frajde ? ;D
W piątek szykują się dość duże zakupy z Julką ;] . W sobotę nocka z Martą. W niedziele na noc do Diany ;P . Z nimi nie da się być normalną... ;* Myślę o tym czy to co chcę zrobić ma sens. Marta ma rację... Nie mam pewności czy warto. Mogę się nieźle rozczarować.. Dziś znowu gadałam z mamą o tym gdzie idę po gimnazjum. Ale ja nie wiem ;x . Nie mam zupełnie pojęcia co chcę robić.. Zaliczyłam glebę ^^ pierwsza w tym roku. Nie rozumiem po co jest tak ślisko... Ale lepsze to niż rzucanie śniegiem w szkole . ;P
"Jak tańczy krokodylek?" hahaah. To było najlepsze zaraz po
-gdzie trzyma się kaczki ?
- w stodole ;D
Jeszcze fotka i nie męczę ;]

niedziela, 22 stycznia 2012

xD

To znowu ja ;P . Dziś jakoś smutnawo mi troszkę . Byłam w kościele, miałam wodę w butach, zamarzły mi palce i ledwo doszlam do domu -.- . Jak ja się cieszę , że już są wystawione oceny ;dd . Kończę... Nie bardzo mam czas . Zajrzę tu jutro ;] . Paaaa xD


sobota, 21 stycznia 2012

;]

Witam ;P . Nie jest to mój pierwszy blog i zapewne nie ostatni ;D . Mam na imię Karolina. Ten blog za namową Weroniki ;** . Chodzę do klasy 3 gim . Jestem beznadziejnie zakochana w pewnym ślicznym kretynie ^^ . Lubię czytać, oceny mam.... nie najgorsze ;dd. Bez muzyki chyba nie umiałabym żyć... Często skazuje niektórych na słuchanie mojego głosu xd. Jeśli w coś grać to tylko w kosza . Chyba tyle ;P .
Do nastepnej notyy , narson ^^

a oto i jaa ;PP