piątek, 24 lutego 2012
sobota, 18 lutego 2012
...
Czee . !
Taaaak wieeeem. Nagłówek jest niedorobiony xd. Mam mało czasu więc jeszcze kiedyś tam poprawię xP.
Tak z calego tygodnia :
poniedziałek - nuuuda i dwukrotna wizyta u pana dyrektora xD. A no i zauroczyłam się ;]
walentynki - jeszcze większa nuda, i lusterkooo <3 haha ;P
środa - Marta już ma dość mojego ciąglego gadania na jeden temat xd.
tłusty czwartek - mniaaaaam xd. Dzięki za pączkaa , bo wiem że czytasz ;] .
dzień kota - rozczarowanie... a no i oczywiscie z tym chłopakiem przeszło xd. A wogóle to pan Marek nie oglądał Trudnych Spraw, Dlaczego ja i Julii ! Pff... A obiecywał ;c
Wczoraj miałam niezłą radochę . Bo się stęskniłamm noo , pozdro dla przyjaciela, który wreszcie raczył wrócić xD
dziś przyjeżdża Sylwek. Ostatnio widzieliśmy się po dyskotece pod koniec stycznia. Daawno ;P
Nic więcej wartego uwagi się nie zdarzyło. Zupełnie. Reszta to jakieś tam nic nie znaczące drobnostki ;)
Trzymcie sie
xoxo
Taaaak wieeeem. Nagłówek jest niedorobiony xd. Mam mało czasu więc jeszcze kiedyś tam poprawię xP.
Tak z calego tygodnia :
poniedziałek - nuuuda i dwukrotna wizyta u pana dyrektora xD. A no i zauroczyłam się ;]
walentynki - jeszcze większa nuda, i lusterkooo <3 haha ;P
środa - Marta już ma dość mojego ciąglego gadania na jeden temat xd.
tłusty czwartek - mniaaaaam xd. Dzięki za pączkaa , bo wiem że czytasz ;] .
dzień kota - rozczarowanie... a no i oczywiscie z tym chłopakiem przeszło xd. A wogóle to pan Marek nie oglądał Trudnych Spraw, Dlaczego ja i Julii ! Pff... A obiecywał ;c
Wczoraj miałam niezłą radochę . Bo się stęskniłamm noo , pozdro dla przyjaciela, który wreszcie raczył wrócić xD
dziś przyjeżdża Sylwek. Ostatnio widzieliśmy się po dyskotece pod koniec stycznia. Daawno ;P
Nic więcej wartego uwagi się nie zdarzyło. Zupełnie. Reszta to jakieś tam nic nie znaczące drobnostki ;)
Trzymcie sie
xoxo
sobota, 11 lutego 2012
sobota
Witam. Jakby ktoś nie zauważył mamy dziś sobotę ;dd . Całkiem udany dzień. Od rana głupawka z Bartkiem. To znaczy on zaczyna się z czegoś śmiać i to jest zaraźliwe ^^. Następna notka dopiero prawdopodobnie za tydzień. Straszniee muli mi net. Muszę wreszcie kupić tą ładowarkę, bo wieczorem strasznie nudzi mi się bez telefonu ;P. Wczorajszy dzień był mmmm.... Pozdro wariaciee ;** xD. Ogólniie to po tym jak Dominika czytała "durne opowiadania o One Direction" * to ja następnego dnia rano też zaczęłam... I szczerze powiem, że zdecydowanie Niall <3. Ewentualnie Liam xD. Odpada Loczek hahahah xdd. Najbardziej rozwalają mnie fakty na ich temat na pewnym blogu xDD. Nikogo nie ma w domu ;o. Jak byłam mała to panicznie bałam się ciemności, bo wydawało mi się, że z ciemnego kąta wyskoczy na mnie potwór ;D. Ymmm... Miałam znowu dziwaczny sen... ;P . I powrócił wen!! Już się na mnie nie focha! Całe szczęście, bo przynajmniej po feriach będę pamiętać jak się używa długopisa hahah ;P.
Trzymcie się.
<3
wakacje z Dominiśką, Kurą [czemu się nie odzywasz kurdee noo -.- ?!] i Białasem moim ahhaha ;*
Trzymcie się.
<3
wakacje z Dominiśką, Kurą [czemu się nie odzywasz kurdee noo -.- ?!] i Białasem moim ahhaha ;*
środa, 8 lutego 2012
głupota
Coraz częściej myślę o balu ^^. Mialam pewien straszny sen [dwie osoby wiedzą o co chodzi]. Nie będę blondynką ;( !! A szkoda... Już w piątek zamierzałam zmienić kolor ;dd. Jednak moja mama zobaczyła jak to wygląda na mojej siostrze [pomysł na przemalowanie był ściągnięty od niej ;)] i stwierdziła, że mam poczekać z tym do maja... Może uda mi się wyprosić szybciej ;D. A może nie... Ale powiem jedno - to jest mój cel życiowyy ;P. Problemem mogą okazać się piegi... Ale kto by się przejmowal drobnostkami ;]. Wiosnę czuję w powietrzu hahahah ;dd. Walentynki mnie przerażają... Chciałabym je przespać. Zapewne nie będą tak przyjemne jak w tamtym roku ;]. A skoro nie mogę całej doby spędzic w łóżko to ttzeba udawać, tak jak Julia i Przemek, że święto zakochanych nie istnieje xD. Jestem chora ;/. Właściwie to tytuł tej notki jest poświęcony pewnemu chłopakowi z klasy pierwszej "b". Dziś K.M. i dwóch innych chłopaków zaczęli się ganiać ze śniegiem obok mojego domu lub rozbijali kawałki lodu wzajemnie o swoje glowy. Wyglądało to komicznie, ale lepsze było jak sami kładli się na śniegu i zjeżdżali do rowu ;]. Takich idiotów świat nie widział ;dd. Nienawidzę pić Ferwexu ! Nawet malinowego. Bleeee !!!!! Naszła mnie ochota na pisanie jakiegoś ff potterowskiego xD. Chyba wracam do nałogu ;> . Ta choroba zapsula mi cały drugi tydzień ferii... Przemaluje w pokoju ściany na granatowo ! <lol> Denerwuje mnie księżyc... Każdej nocy świeci mi prosto w oczy grrr.. Okeeeeej. Nie wiem już co mówić xDD. Trzeba się wybrać na zakuupy. Julka co Ty na to ? xP
Miłego dnia ^^
Miłego dnia ^^
niedziela, 5 lutego 2012
"ja chyba śnię"
Jestem dziwnaa. Zaczynam tęsknić za tekstem "kochanej pani Reder. A brzmi on 'ja chyba śnię'. Chcę zobaczyć Jego. Myślę o tym, że można mieć wielu pseudo przyjaciół, ale kiedy jest sie w potrzebie zostajemy sami.. Czasem znajdzie się tylko jedna osoba z pozoru nic dla nas nie znacząca, która pomoże. Dowedzialam się, że pewne osoby po październikowej wycieczce stwierdziły, ze zdziecinniałam. Szkoda tylko, że nie powiedziały mi tego prosto w twarz. Ale to, że zadaję się z ludźmi młodszymi ode mnie nie znaczy zaraz , że jestem dzieckiem. Być może właśnie te osoby są dojrzalsze psychicznie od tych , które to powiedziały. A nawet jeśli zdziecinniałam to są osoby, którym to nie przeszkadza. Są ze mną cały czas. Nie będę wulgarna tylko po to żeby udawać wielce kurwa dorosłą. Użyję słów Julii z piątkowej nocy : widzę różnicę między przeklinaniem a wulgarnością. Chcialabym mieć w domu i w szkole pomieszczenie gdzie mogłabym wejść, krzyknąć i wyjść rozluźniona.
A tak z innej beczki to jestem jakaś psychiczna ;D. Nawet kiedy stoję tylem to potrafię wyczuć Jego obecność ;> . Zauważylam u siebie skłonności do zakochiwania się w idiotach, debilach, kretynach, skurwysynach etc. A najdziwniejsze jest to, że od prawie 16 miesięcy jest to jedna ciota xD. Przejdzie. Zawsze przechodzi. Ale zamiast pierdolić smuty to powiem, ze ruchy Króla Disco dziś w kościele i ten język to mnie rozwaliły ahahhahahah <3. Dzwonil dzwonkami naszą stronę ahhaha ;dd. Przemaluję włosy. Kolor : cappucino ;]
Narson i miłego drugiego tygodnia ferii. ^^
A tak z innej beczki to jestem jakaś psychiczna ;D. Nawet kiedy stoję tylem to potrafię wyczuć Jego obecność ;> . Zauważylam u siebie skłonności do zakochiwania się w idiotach, debilach, kretynach, skurwysynach etc. A najdziwniejsze jest to, że od prawie 16 miesięcy jest to jedna ciota xD. Przejdzie. Zawsze przechodzi. Ale zamiast pierdolić smuty to powiem, ze ruchy Króla Disco dziś w kościele i ten język to mnie rozwaliły ahahhahahah <3. Dzwonil dzwonkami naszą stronę ahhaha ;dd. Przemaluję włosy. Kolor : cappucino ;]
Narson i miłego drugiego tygodnia ferii. ^^
piątek, 3 lutego 2012
bezsennosc
Jest po drugiej w nocy. A ja pisze notkę na bloga. Julka opowiada mi coś o muzyce xDD. Dziś noc u niej ;]. Basiaa jest kochana <3. Ręce mi odpadały ;D. Lubie nocne pogaduchy ;]. Najlepsze jest to , że żadnej z nas nie chce się spać ;P. Zatęskniłam za Nim... Ale Julka mówi, że mam ją xd. Ta skrzynka pod schodami <3. Męczę już to od 10 minut ;o. Julka ziewa ;D. Trzeba w końcu iść spać. Od nowego semestru biorę się za naukę, hahahaha ;D.
Dobranoc ;]
Dobranoc ;]
środa, 1 lutego 2012
coś i nic..
Witam ;)
Dzień jest.. dość zimny. Ale czego innego można się spodziewać? Zadziwia mnie pewna zakłamana osoba. Mi mówi jedno, a mojej przyjaciółce drugie. Czasem żałuję, że nie mogę krzyknąć wszystkim ludziom w twarz, że nie chcę słuchać o ich problemach, bo mam własne.. Moja siostra jest koszmarną kucharką. Nawet zwykłej zupki chińskiej nie umie zrobić hahaha xD. Kolejny dzień w domu. Przynajmniej w piątek jakieś oderwanie. Nie chce mi się iść do tego kościoła.. ;x. Znowu przemoczone buty i choroba ^^. Trochę obraz rozmazuje mi się na lewe oko o.O . To nic dziwnego. Ale jakoś tak bardziej niż zwykle. Odnawiam stare znajomości ^^ . Wczoraj cyknęłam kilka fotek mojemu skarbowi , a dziś sobie ;p .
wybrałam pierwsze lepsze. Młody pokazywał dzisiaj jak nauczył się tańczyć. hahaha. <3
ludzie mnie zaskakują.. Nienawidzę pomidorow.. ;/
xoxo
Dzień jest.. dość zimny. Ale czego innego można się spodziewać? Zadziwia mnie pewna zakłamana osoba. Mi mówi jedno, a mojej przyjaciółce drugie. Czasem żałuję, że nie mogę krzyknąć wszystkim ludziom w twarz, że nie chcę słuchać o ich problemach, bo mam własne.. Moja siostra jest koszmarną kucharką. Nawet zwykłej zupki chińskiej nie umie zrobić hahaha xD. Kolejny dzień w domu. Przynajmniej w piątek jakieś oderwanie. Nie chce mi się iść do tego kościoła.. ;x. Znowu przemoczone buty i choroba ^^. Trochę obraz rozmazuje mi się na lewe oko o.O . To nic dziwnego. Ale jakoś tak bardziej niż zwykle. Odnawiam stare znajomości ^^ . Wczoraj cyknęłam kilka fotek mojemu skarbowi , a dziś sobie ;p .
wybrałam pierwsze lepsze. Młody pokazywał dzisiaj jak nauczył się tańczyć. hahaha. <3
ludzie mnie zaskakują.. Nienawidzę pomidorow.. ;/
xoxo
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


